26 Augusti

heeello bloggen.. jag sitter här och klockan är 23.12 har absolut inget annat för mig, livet känns så tråkigt nu förtiden alltså,..nu ska jag iallafall sluta och klaga förfan.. jag sitter i min brors rum, mörkt är det verkligen endast data skärmen som lyser just nu..lyssnar på Chavoshi - Toye shahri ke to nisti, för er som inte vet vem han är, jo det är en persisk artist min idoool.. han är bäst!! Arezoume ke ye lahze ro be roye man beyisti - Önskar att du kunde stå mitt emot mig i en sekund. fast det låter mycket bättre på persiska då! This song is probably one of the best songs.... amazing.. Men iaf strax fyller min kärlek år, Mona hon blir 18 år hehe.. önskar henne all lycka i världen verkligen..I really love her..
Satt och kolla på Prinsessans dagbok, gud tänk om man bara kunde bli en prinsessa så lätt.. men tråkigt nog uttnytjar alla en och är ens bästa vän helt plötsligt..bortsett från prinsessan, men så fort man börjar bli något stort vill alla komma till en.. shit får mig och börja fundera på hur mycket falskhet det finns i denna värld..

And mitt motto idag är: Shiit happens, get over it..

Todays music: Siavash Ghomeyshi- ghoroob

Well, have a good day everybody nu ska jag gå
kisskiss diana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0