Hopp

Hej på er! Hur mår ni? jag mår i alla fall helt okej, fortfarande kärlek och massa, förväntningar med ska ni se.

Här sitter jag i alla fall och väntar på att något ska hända, något underbart, något bra.
Men jag vet inte VAD- men det spelar faktiskt ingen större roll och om det inte händer någonting, då fixar jag en ny dröm eller ett nytt mål dvs. Dessa drömmar gör så att jag får nytt hopp.

För att jag inte ska gå under och bara må dåligt hela tiden och tänka på sjuka saker så har jag kommit underfund med att jag behöver hopp:).. Men det är jag som ska fixa hoppet själv - kan inte förlita mig på att någon annan ska göra det.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej, läs gärna min blogg :) Ha en bra kväll! / Jonna

2008-08-26 @ 19:33:01
URL: http://jonnadahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0