Im sorry

Här sitter jag igen och tänker, när ska dessa tankar släppa? när ska jag börja gå vidare? snart antar jag.
Känns som om att man sitter fast i en cirkel och bara snurrar runt sig själv. Jo visst det är väl jobbigt, men det är jag själv som har gjort det till att det är jobbigt. Varför ska man hitta på en massa? försöka ändra på sig själv för att fler ska börjar tycka om en? Nejnej sånt existerar inte längre. Ja har visst gjort mina fel men som sagt man lär sig av sina misstag och det har jag gjort denna gången..Och om man gör fel och erkänner det man gjort och verkligen ångrar det varför inte förlåta personen? man glömmer inte såndant för ärligheten är de vikigaste. Men om vissa har d svårt så.. e det deras egna problem!


Nu har jag iallafall bestämmt mig för att göra något med mitt liv, gå vidare. Man måste gå vidare, som jag alltid säger jag har tusen trappor framför mig och nu ska jag gå uppåt istället för att sitta fast. Jag kommer ingenstans annars.

Nu är det skolan som gäller, 2år kvar tills man tar studenten och jag vill ha jättebra betyg. För att göra föräldrarna stolta och för mitt eget bästa!
Well, I move on trust me, det kanske tar tid men allting blir bra. Ska "jag" se :)
Plugg plugg i år, dansen och min familj (L)

Dagens låt: Mohsen Chavoshi: Sange saboor

Vii hööörs puuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0