Morning hun

Godmorgon
gick nämnligen upp för en liten stund sen, vad ska man säga en dålig vana. Skolan börjar snart och jag sover inte alls rätt! igår smsade jag med en person som jobbar på Volvo och han spelade fotboll med one person. Gud så mycket jag skämdes haha. Idag är jag lite stressad , imorgon får vi svaret på om min mormor har cancer eller ej. Hoppas att allting går bra, vill inte att något ska hända henne, hon är nämnligen bara 60 år. Allt började med att hon krockade, sedan följde hennes sjukdomar. Saknar henne, vill träffa henne men hon bor i Iran.
Man får alltid tänka possitivt vid sådana tillfällen, try to smile.
Sedan tror jag att jag har börjat komma över honom, fast jag pratar om honom ganska ofta, börjat sjunga som Afghaner pga. att han alltid gjorde det, automatiskt! Så igår satt Niyosha och Sam o skratta åt mig. I try to forget him, men det tar sin tid och det är lite svårt. Jag tog bort alla mina sms, det är redan ett steg!

Tjejer och killar är som hundar tycker jag. Hundar gräver ner allting dom hittar och när dom behöver det, gräver dom upp det igen. Så är vi med, vi bråkar och glömmer bort det för stunden "gräver ner det", sedan när vi börjar bråka gräver vi upp allting som hänt igen. Därför är det ändå ingen idé, han kommer säkert allid ta upp grejer som hänt. Dels så kommer det aldrig mer blir jag och han, måste börja acceptera det, så är det. What goes around comes around, gjorde ett misstag och nu får jag ta skitet tillbaka, så funkar livet. Inte mycket man kan göra åt situationen.

Jag ska ut senare med två vänner, köra runt lite. Ta det lugnt hela dagen, har nämnligen blivit förkyld. Måste ta det lugnt, skolan börjar på måndag så att.

Dagens låt: Shahyad - Delam barat tang shode
Motto - Everything's gonna be alright
Juuupp nu var jag klar med detta, skriver kanske mer senare mot kvällen,,
Ta hand om er allihopa, puussar och kramar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0