Önskar

Jag ramlar faller ihop till flera bitar, jag gråter men jag kan tyvärr inte sätta fingret på vad och när du frågar har jag inte ens något svar. Jag vet att du alltid vill mitt bästa men trots det så gör det ont ibland, du och jag. Vi vill korrigera göra allting rätt. Jag är väldigt ledsen för vad jag gör mot dig. Jag vill också kunna ge, det gör ont att bara ta och ta. Tänk om det tar slut någongång och jag har inget att ta och du har inget att ge vad finns kvar då ? Jag gillar när du ryser och när du skrattar även fast du inte vill det, gillar gör jag när du ler till mig bara för att göra mig glad även fast det inte finns någon helhet. Det är dig jag tycker om, ingen aning om hur jag ska berätta det men du borde förstå .
Kan inte göra något mer än att önska att det bli vi två !


Dagens låt: Moein - Toloue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0