Så att du "kanske" älskar mig stämmer nog.

När jag grät spottade du på mig. När jag låg ner sparkade du på mig. När en del av mig dog stog du och tittade på mig bara. Du nekade mig. Så hur kan du ens förvänta dig någonting av mig? Jag gjorde allt jag kunde. Jag ville så mycket, tror aldrig jag har haft en vilja så stark någon gång. Efter allt så kände jag inte igen dig, min bästa vän försvann. Jag kände mig så ensam och så jävla värdelös. Du blev som en främling och det enda som kom ut ur din mun var lögner på lögner, du sa grejer som inte ens var sant, du svek mig. Det var lögner som trängde sig genom mina never, in till hjärnan och som i sin tur krossade mitt hjärta totalt! Blind som jag stannade jag kvar tills jag fick nog. Jag visste att jag kunde bättre men det var inte alls därför jag lämnade det. Jag lämnade det på grund av att det inte fanns något kvar. Du fanns inte, vi fanns inte. Och nu är frågan varför du svek mig. Faktum är att du svek mig men samtidigt gjorde du mig en tjänst.
 
Dagens låt: Mohsen Yeganeh: Cheshmaye khise man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0