Torsdag

Shululu läget med er? med mig är det underbart iallafall.
sitter med Niyosha, har precis ätit mat vi käkade Kotlett, Pambiff och pomesfrites plus brunsås. Det var grymt gott och eftersom att det var JAG som lagade maten var det mycket godare. Nu sitter vi här och kollar runt lite grann, lyssnar på musik och på mammas och pappas prat. Idag har jag inte gjort så mycket eller jo åkte in till Backapalan en sväng och träffade på Glajol och Carro, skulle lämna lite saker. Sedan gick jag och Niyosha runt lite och nu är vi hemma.

Övningskörning kursen

Jo som jag sa i förra inlägget så var jag på en övningskörnings kurs. Det var väldigt långt tråkigt, det var 3timmar. Men eftersom att de bjöd på Kaffe, juice och mackor hade jag det inte så tråkigt. Dels så var ju pappa med, så det var jättekul han sa lite grejer som var väldigt ironiska. Ena grejen var ju att Leif som jobbar där berättade om hur man kör bil och massa annat, så han frågade om någon undrade om något och då räcker pappa upp handen och säger: Ursäkta?! när ska vi få ta för oss? alla börjar ju självklart skratta och så sitter jag där och skäms haha. Sedan gjorde han massor med grejer, när Leif pratade så upprepa pappa allting han sa blev nästan lite psykad. Men det var kul iallafall, jag kommer ta 5 körlektioner med Leif och sedan där efter tar jag lektionen med min handledare(pappa).

Dagens låt: Mohsen Chavoshi - Esghamo Daste Kam Nagir ( video )
Motto: Move on, get over it.

Nu ska jag röra på mig, ska se på en film som heter Royayeh Khis. Ha det bra
puuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0