fred på jorden.. och italienska

För drygt en vecka sen blev jag tillsagd på mitt jobb, att jag inte fick bära mina peaceörhängen..
(som för övrigt inte är stora ringar som varje modebloggerska så fint showat upp X antal ggr)
utan ett par små nätta söta peaceörhängen.
Men detta var tydligen inte diskret nog..trots att mina fantastiska små hängen
skapat många trevliga samtal samt brutit en och annan is..
jag tycker detta är absurt, för vem önskar ickefred på denna tragiska jord?
och om det nu vore någon, mot förmodan så tycker jag att han/hon inte hör hemma
i vår kära butik.  Ha!
( vart fan ska "mot förmodan" i föregående mening sitta??? asså  I'm so clever tonight  n' also I feel wonderful tonight )

Enough..

Jag ska iallafall lära mig italienska, yupp yupp det ska jag.
Så ska jag och Alexandro sjunga hans " A te"
dude också, fast han kan ju redan trist.



Just det, jag har sagt upp mig från work också för många regler asså..

idag är det en konstig dag.

nu ska ja chilla iväg pusss

Kommentarer
Postat av: shemin

fyfan va kaxigt att du inte fick ha dina örhängen tänk om alla kunde ha sånna örhängen på sig, Shit asså

förresten sep fråga vart du jobba

2008-12-07 @ 15:19:51
URL: http://shemiin.blogg.se/
Postat av: Diana

aa jag vet jobbigt nog!

uvx heter affären,:)

2008-12-08 @ 00:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0