Klänning

Hej kära vänner!

jag har sett tre väldigt fantastiska plagg som jag tänkt och köpa. Jag vill verkligen ha dem nu! ska dit efter skolan och se om de finns kvar, dem är så fina.  

 klänning från h&m. jag rekommenderar den till nyårs klänning. Man kan ta av axelbanden. Den kostar endast 298:-. Jag vill verkligen ha den, den är så sjukt fin! måste köpa den. Fundera på att beställa den genom datorn, men har nog inte tålamod för att vänta såpass länge!

denna jackan vill jag verkligen ha!! den är både varm och väldigt fin. Speciellt med den fins pälsen som den har och den fina bruna färgen. Chinosen de beige hon har på sig är otroligt fina med jackan. Denna jackan kostar 599:- kronor från http://www.ellos.se. Chinosen kan man köpa från Ginatricot för 199:- kronor, väldigt billiga och fina. 

Jag har även sett en väska som jag har blivit lite kär i. Den kostar inte alls så mycket med tanke på att den är så fin. Den kostar endast 179:- kronor från Ginatricot. 


Kommentarer
Postat av: Malin

Klänningen va sjukt snygg :D

2008-12-17 @ 20:41:45
URL: http://trasigtglas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0