några skoldagar kvar

då är det endast några skoldagar kvar till lovet..
gött gött gött. sen är det Iran ..
en halvtermin kvar från detta året, fantastiskt.
Idag har jag varit i skolan och därefter åkte jag hem..
jag skulle hämta mobil då jag trampade på en helvetes jävla spik.
tänker dock inte visa det till läkaren garanterar inga stygn. jag vågar fan inte!
sitter och kollar på en film nu, mission impossible..

Lazio - Inter i helgas va ska man säga liksom?? 3 till inter haha suckers zeeroo..


ska gå och käka något, har lite saker göra dessutom så måste jag läsa ut en bok. helt segt!

http://www.youtube.com/watch?v=pe9XTJesDrw

nu ska ja ivägg kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0