Sova

Jag vet inte vad det är men jag blir så trött nu förtiden.
Går till skolan, planerar en hel del dagen innan och sedan när jag slutar är jag så trött att jag bara vill hem (jag åker hem)..
mina dagar är tråkiga nu förtiden, allting går runt i en cirkel skolan - hem - sover - äter - pluggar - sover. Detta är min vardag. Orkar dock inte träffa folk just nu, orkar inte. Vill bara plugga och väntar på December lovet då jag ska till Iran i tre hela veckor, SAKNAR!

SJUKT FANTASTISK .. IRAN!
saknar släktingarna, då man går upp och är ute till klockan fyra på morgonen. GUUD!! ta mig dit nu.


Nu sitter jag här med mamma och Mariam, har hjälpt henne med arbeten. Jag är inte alls trött, vi sitter och pratar och kollar på tv.
Hon berättar om att hon aldrig var hemma. hon hatade att vara hemma. HAHA skön hon är asså!

Vill bara tillägga att jag vann tävling hihi, så himla skönt!

får la hoppas på grekland next time!

puss på er mina vänner
//Diana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0