Hemska väder

vädret asså vafan är det så kallt för ? jag förstår mig inte på sveriges vädret. hur kallt får de lov och vara? jag trodde att ja skulle tappa fingrarna och örat idag det var så jäkla kallt, men jag klara mig .. är den nya istiden på väg eller? skulle verkligen inte förvånat mig asså.. 

dagarna går som de ska , jag har inte orkat plugga alls .. det går väldigt segt .. har haft ett o annat att göra , varit lite upptagen .. orkat inte lägga tid på skolaan, de går ändå bra för mig så .. 

jag ska till iran under jullovet, jag bara lääängtar så jävla mycket..
räknar dagarna vill att de ska gå fort !!
lovet har vi den 19:de december, jag åker 22andra yeaaa =D

Ha det bra ska ta de luungt nu och sitta vid datorn lite..
ta på er värma kläder mina kära vänner !!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0