Rullar

Hej allihopa!
igår kväll åkte jag till min kusins tjej, vi hade de roligt men vi var hungriga som in i helvete. vi lagade nudlar, kyckling och annat det blev ganska gott.. kvällen nådde sig mot slutet och barnen skulle lägga sig, vi satt väl uppe till ett på natten och sedan gick vi mot sovrummet för att lägga oss. vi somna! klockan fyra vaknar jag och har den värsta mens värken någonsin, jag ville bara skjuta mig själv för att det gjorde så ont. jag hade ont tills klockan sju på morgonen sedan gick jag och tog en dusch . så fick jag en aspirin och somna till kvart i ett. Nu är jag hemma i alla fall mamma hämta mig, som sagt borta bra men hemma BÄST. Just nu sitter jag och kollar på svt2 med mamma, handlar om olika sjukdomar. Det är ganska intressant!

Ikväll skulle jag på bio med några vänner men tror inte att jag hänger med. Mår verkligen inte bra, har jätteont i magen vill bara sitta hemma och slappa. I kväll innan klockan 00.00 ska fem arbeten vara inlämnade, jag är klar med alla har bara sitta frågan kvar på en utav arbetena. Det är så segt!

Annars rullar livet på som vanligt och allt är bra! Längtar bara till Jullovet(december) då ska jag resa till Iran. Det ska bli väldigt kul och resa till släktingar, saknar allihopa. Det är så bra där! sedan ska man ju spela in en film kanske och de ska bli fantastiskt. 

Nu ska jag gå och sätta på tv:n och se om det finns något kul att se på.
Ha de bra och trevlig helg till er som läser bloggen! hehe puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0