Sjätte sinnet

Hej kära vänner!
jag vill bara meddela er om att jag har sjätte sinnet,
det låter väldigt knäppt men jag tror eller är fullt medveten om att jag har det,
just därför har jag valt att fråga er om detta har hänt er, 
för jag har fått flera symtomer om att jag har det.

1. Jag drömmer alltid om en person dagen innan personen ska dö
jag ska ge er flera exempel på det:
Min farmor dog för exakt fyra år sen , varje år som går drömmer jag om henne och då vet jag att det har gått 1år, 2år, 3år och de går uppåt hela tiden. Dagen den mest fantastiska och underbaraste kvinnan gick bort från mitt liv drömde jag om henne. Jag log på sängen och jag var vaken, men jag kunde inte röra på mig,
jag skrek ingen hörde mig, jag grät och inget hände?
efter fem minuter fick jag känseln tillbaka igen. 
jag gick upp och började direkt med att prata om min farmor, timmar gick och vi fick de värsta samtalet någonsin 
jo min farmor hade gått bort.
Efter detta drömmer jag varje år om henne, då ett år har gått .. 

2. Jag känner på mig att något ska ske innan de sker
Jag vet när min mamma eller någon ringer, jag tar upp mobilen och håller den i handen då ringer de.
jag har testat detta fler gånger och de har funkat.

3. Min lärare har två söner och de heter Anton och Simon
Jag hade ingen blekaste aning om att han hade två söner och speciellt inte att dem hette Anton och Simon.
jag sa det till honom att "Ja Erik, visst heter dina två söner Anton och Simon?" och ett lite skratt därefter.
Läraren blev chockad och gick direkt till lärarrummet och frågade lärarna om de hade sagt något.
DET VAR SANT!! jag visste inte ens att han hade två söner, speciellt inte att de hette Anton och Simon. 

Har ni varit med om sådant skriv gärna! 
intressant att veta.

Idag:
Just nu sitter jag med en tjej som heter hani i klassrummet.. vi bara tar d lungt och sitter vid datorn .. hehe väntar på att mamma ska hämta oss .. hon kommer fyra och hani tror att hon ska komma vilken minut som helst.. aja äh de löser ja, haha . 

nu ska jag iallafall göra annat på datorn än att sitta här och blogga..
ha de bra allihop trevlig helg !
KRAM

Kommentarer
Postat av: sabrin

sånt harhänt mig me man blir lite skraj

2008-12-01 @ 02:02:23
Postat av: helen

hm.. de låter lite märkligt punkt nr tre har ja varit me om

2008-12-01 @ 02:03:11
Postat av: alexandra

deee e så kusligt när sånt händer .. kolla upp det



hoppas de blir bra kramar

2008-12-01 @ 02:04:10
Postat av: Cassandra

vill du se mig krypa genom staden med ett hundben i munnen?

eller klä ut mig till hulken, knacka dörr och bjuda på kakor?

eller något annat?



ta chansen då. www.cassandramelodie.blogg.se

2008-12-01 @ 02:19:07
URL: http://cassandramelodie.blogg.se/
Postat av: Cassandra

vill du se mig krypa genom staden med ett hundben i munnen?

eller klä ut mig till hulken, knacka dörr och bjuda på kakor?

eller något annat?



ta chansen då. www.cassandramelodie.blogg.se

2008-12-01 @ 02:19:18
URL: http://cassandramelodie.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Sådant händer emellanåt, ja.

2008-12-01 @ 02:20:08
URL: http://heartsick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0