hejsvej

Jag har inte vart så värst aktiv nu på senaste, har inte haft så mycket tid. Ska däremot berätta för er vad jag har sysslat med undertiden. Min vän Mona kom från USA i tisdags, har haft fullt upp med henne. I fredags kom Amir och Rawand o hämtade oss i Gamlestaden med en skåpbil haha, inte så trevligt i bilen måste jag säga. Han har precis fått körkortet grattis till honom;) bortsett från allt detta nu så  var vi bjudna på en fest igår  Jonathan var bjuden bl.a haha, lite segt måste jag säga. Men vi hade iallafall rätt så kul, sedan har jag bara haft skola. Har två projekt som ska vara klara om två-tre veckor, men jag är nästan klar med en projekt så det känns rätt så gött. Idag ska Donija komma hit senare mot kvällen ska vi in till stan och möta Farshid och Mona, sedan kanske Jonathan kommer kan jag nog chansa på.

Motto: Följ ditt hjärtat och inte vad andra säger.
Music: DJ Poria Mix 2008

Har inte så mycket att tillägga nu längre, inga tankar för tillfället.
Men ni får har det så bra puuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0