Skolan

Hejsaan allihopa
Jag har inte kunnat skriva här på några dagar. Något som jag inte ville skedde, min kusin Nila dog i förregår. Det var hemskt, asså en utav de svartaste dagarna i mitt liv!! :( Jag mår så dåligt men jag kämpar för hennes skull, för jag vet att hon inte vill att jag ska gråta varje dag för henne. Det kom verkligen som en chock, kan fortfarande inte förstå att hon är bort, sjukt hemskt. Men iallafall just nu sitter jag i skola och jag har haft runt 6 lektioner idag, helt sjukt. Fast jag orkar mer:) saknat skolan faktiskt. Robin går också i den här skolan, jag, han och Hanna gick i samma klass i 1:an och 2:an. Så det är kul att vi alla tre gå här tillsammans. Idag började vi med Psykologi A och det var jättekul. Ska bli Psykolog faktiskt =) så det är bäst!
Men nu ska jag gå iallafall, har bild strax ha det bra puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0