Stämmer trots allt

Ja det stämmer trots allt, det där med att ge killar fingret och de tar för sig, dem tar hela handen fan. Ångrar att jag ens skickade det sista sms:et till dig, he do fun of me?allvarligt, hur gammal är du egentligen? skäms. Ödet säger mycket, det var bra att det inte blev någonting mellan mig och dig, du är bara för omogen och oseriös orkar inte med dig längre! Killar kan verkligen leka med en så bra va! Shit, det värsta är att jag aldrig har stannat så länge, tänkt och sagt precis som jag kännt till en kille, men trots allt detta så vet jag att du absolut inte förtjänar mig. Du är precis som alla andra och inte ett dugg bättre.
Väx upp fan, lär dig lite av dina misstag du med. Jo det är mitt fel visst, jag har sänkt mig så mycket till skillnad från dig. Jag gjorde ett fel men så mycket du överdriver alltså. Du är inget speciell, jag kan leva med att du inte finns i mitt liv. Innan visste jag inte om det men nu är jag helt jävla säker ska du veta. Önskar att du hittar min blogg, skulle kännts så gött faktiskt. 

Bortsett från vissa killar så finns det underbara med. Skrev i förra inlägget om min kusin som hade dött, Nila Alikhan.
Hennes pojkvän Siamak älskade henne verkligen och hon är borta nu. Men han älskar henne fortfarande, han hade köpt alla rosor/blommor som hon hade tyckt om och lagt de i hennes rum. Ringer till hennes mobil varje dag trots att hon är borta nu. Dessutom så har hon ingen vanlig begravning utan ett eget rum, han har egna nycklar och han besöker henne varje dag. Det kallar jag för en äkta killle och för riktig kärlek.


Iallafall idag var det Ali och Kasras födelsedag, dem firade den på Stig Center Bowling såklart. Vem vann? Diana haha. Nej men önskar dem all lycka och ett stort grattis verkligen. Sedan har jag inte gjort så mycket, åkte hem till Niyosha bakade en kaka hann inte äta, åkte hem blev lite sent med tanke på att jag har skola imorn. Men nu ska jag röra på mig mina käraste.

Motto: Familjen betyder mest.
Musik: Persian Open Air Concert in Frankfurt ,Andy Shayad Kaiser 1

puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0