tjohej

orkar inte skriver, har inga ord och kan inte tänka på något annat än Nila.(min kusin som dog) jag mår nästan dåligt hela tiden, trots att ja försöker tänka positivt. Men det är inte lätt! I december blir det nog Iran för min del, sommaren ska jag till Usa och Canada hoppas jag på. Skolan har börjat som jag skrev i andra inlägget. Idag skulle vi till Saltholmen, jag gick upp och var väldigt trött, åkte in till stan och ångrade mig halvvägs. Gick och köpte en Kycklingröra med currysås, sjukt gott..fast brukar oftast må dåligt efter att jag käkat upp en hel.
Har börjat läsa en bok som heter "Pojken som kallades Det", den är oerhört bra!! Läs den säger jag bara.
Nästa tisdag kommer min pärla till Göteborg, så det blir nog en hel vecka och helg med den tjejen. Saknat dig väldigt mycket.
Men nu ska jag chila iväg till en annan sida kommer in och skriver snart.

Dagens låt: Amo - Adat [www.PersianBase.com]
Motto: Livet är orättvist.

Ha det bra puuuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pojken som kallades det oof den är asbra har läst alla dem böckerna

2008-09-05 @ 14:50:46
URL: http://shemiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0