Persian

För er som följer min blogg,
så har ni säkert märkt att jag ibland skriver på persiska.
har även fått kommentarer som "Va?", "Vad pratar du om", "Vi förstår inte"!!
nu vet ni iallafall och eftersom att jag uttrycka mig mycket bättre på persiska samt engelska,
så tar jag det på persiska då o då. =)
Och om ni undrar vad det jag skrivit betyder så är det bara att fråga !

Återigen jag är ifrån Iran :)

Truee
"Eshgh yani Kochik kardane donya be andazeye yek nafar ya bozorg kardane yek nafar be andazeye ye donya" !!!

Så idag,
idag har jag varit i skolan och sedan åkte jag hem direkt,
hjälpt till hemma !
ska nämligen ha en liten party här hemma vänner o familjen :) lär bli kul !!

watchin the beach , =) riktigt bra !!

ska gå nu , booosbos

Kommentarer
Postat av: fanny

du kansnke borde ha de i din header, att du skrover både på persiska o svenska...så vet man=)

2009-04-19 @ 10:11:38
URL: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0