stop

"Not talkin bout a year
No not three or four
I dont want that kind of forever
In my life anymore"

Och det slog mig
att kanske borde vi vara trevliga
mot alla
alla vi träffar på
för kanske kan det vara våran nästa
nästa ängel
bara kanske
men ändå vet inte.

och det slog mig
att jag väntar på en ängel
inte vilken som helst
utan du
ja just de du du du
konstigt att saker alltid känns mer
när man upprepar dom
de får liksom större mening
kanske är de för man lägger ner mer tid
och när man gör de så känns de genom hela kroppen
synd är det då det ibland inte är värt det
och det slog mej också
att jag är glad för att kärleken är blind ( at least they say so)
för ibland är jag så ful att jag nästan skrämmer mig själv
men bara nästan haha

och det är tur ibland att man har en vilja
och att man lever genom/på den
annars hade vi inte varit här vi är nu
och med det menar jag såhär långt
ibland känns de orealistikt

"forever always seems to be around when it begins
but
forever never seems to be around when it ends"

/ Diana

Kommentarer
Postat av: sarah

du skriver kanont! haha och du fick mig ett gott skratt då du skrev att du är glad över att kärleken är blind, den tanken har inte slagit mig innan.

sköt om dig kramar sarah

2009-04-28 @ 22:13:20
URL: http://sarahcool.blogg.se/
Postat av: Nathali

jag har under senaste tiden varigt aktiv och läst dina inlägg du är en väldigt duktig skrivare!

fortsätt på samma sätt keep it upp.

2009-04-28 @ 22:15:05
URL: http://stekhet.webblogg.se/
Postat av: patrik

Jag läser aldrig tjejers blogg , men har fastnat för din blogg för ja gillar sätter du skriver på

grymt!!

2009-04-28 @ 22:16:36
URL: http://paccoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0