.

- where did your heart go? I think you lost
it on the way och nu existerar de inte längre.


och jag vet liksom inte om jag skulle
kunna stå efter något sådant
jag är inte sån tror jag
eller jo det är jag men jag vill inte
för jag är en sån som blundar när
otäcka saker sker ingen aning om varför men
jag liksom hoppar över den biten
sedan blir smällen tio gånger hårdare
fast nu när jag tänker efter
så är jag nog lite tvärtom också
jag drar gärna mina egna slutsatser innan
och det är ju dumt
för ibland mår man kasst över saker som inte ens
händer



och vet du vad de värsta är
när de händer någon i din närhet
de är då man inte kan blunda
när något otäckt sker

försök att inte tappa hjärtat
de är viktigt peeps

/ Diana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0