you want more..


Jag vet inte ens om man förstår
vad något betyder förens man förlorat det

man kanske borde tänka på de lite oftare
även fast de inte alltid känns som om de vore värt det..


vad gör man när man tappat sin tro,
när det man alltid lutar sig tillbaka till plötsligt försvinner?
jag önskar vi hade svaret..


jag trodde aldrig jag skulle få uppleva denna känslan igen.
men det är väl självklart att något alltid ska förstöra det lyckliga.
en dans på rosor blir till dans på spikar..

det känns lite som man lever i en labyrint,
det är svårt att hitta fram, rätt väg syns inte alltid så tydligt.
ibland vill man till och med skita i allt och bara gå rakt
igenom, strunta i allt som finns därimellan.
vissa gånger vill man backa.
ta samma väg tillbaka ut igen.
finns det något slut och när isf?
var, hur?varför?

jag vet inte ens va ja känner
tankarna är så splittrade.
men känns, de gör de..



"When you try your best but you dont succeed....

...when you love someone but it go to waste,
could it be worse?"


- I give it all but you want more. "hich midoni ba in karat mano gereftar mikoni" a bit persiska .. får inte glömmas bort!
lite så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0