Awesome


Nämn något som gjorde dig glad igår: Fick reda på att biljetterna som ja köpte för 130kr till London, kostar nu 2000kr höhö!

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov?


Vad gjorde du för 15 min sedan: Diskuterade om hur grym Rami är i Paradise hotel! fiifan

Det sista du sa högt: "JÄVLA ARIAN, JAG KOMMER LISTA UT DITT LÖSENORD!


Det senaste någon sa till dig: "Sänk musiken"


Vad har du druckit idag: ApelsinJuice, te.


Vad var det senaste du åt: Godis


Vad var det senaste du köpte: Cigg


Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit


Vad är det för väder hos dig nu: Snö antar ja (har inte varit ute idag).


Godaste glassmaken: Hmm... Päron, Choklad


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, eftersom jag inte upplevt det själv så är jag fundersam. Det händer nog mest i filmer. Jag tror att man måste lära känna varandra först. Men attraktion vid första ögonkastet, absolut.


Sover du tungt: Som fan..


Drömmer du mardrömmar: Det brukar la hända.


Trivs du med ditt jobb: Ja trivs, gillar mina kollegor.


Favoritklädsel: Linne, jeansshorts, Converse


Favoritlåt just nu: Eddea med Naser Sadr


Vad ser du om du tittar till höger: Min älsklings kusin(som är sjuk för tillfället, sötnosen min)


Vad gör dig glad just nu: Massor. Att mamma börjar må lite bättre nu efter operationen, att det snart är jul, att jag om två veckor ska iväg till London. m.m.

Vad ska du göra härnäst: Klä på mig, vara med mina söta kusiner

 

Höger eller vänsterhänt: Vänster


Humör just nu: Jodå, toppen!


Favoritgodis: Surt godis!


Kläder just nu: Jeansshorts och ett linne.


Sommarplaner: Resa, resa återigen resa.


Hur många kuddar sover du med: 2


Spelar du något instrument: Rätt så bra på mina fem låtar, på pianot. hihi


Morgon eller nattmänniska: Nattuggla =)


Vad är viktigast för dig: Min familj och mina vänner. Att de lever lyckligt och mår bra


Är du kittlig: Hiihi, jaa..


Snarkar du: Nej.


Stjärntecken: Vädur!


Äckligaste insekten: Alla insekter är  äckliga! speciellt xpindlar


Längtar du mest efter just nu: London, shoppping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0