Dec. 7, 2009

suttit och pratat med Siavash hela dagen,
haha börjar bli trött på den jävla SKYPE asså, och den cp webben som stängs av hela tiden.
nej men,
idag har jag träffat min mentor i stan, pratat lite om utbildningar som ja skulle kunna läsa
kommer nog få en praktikplats i ambassaden, ska inte berätta mer.. om vad ja ska söka, får bli en överraskning
hursomhelst, därefter hade jag en jobb intervju hos provoice, får se ska få samtal nu i vecka :)
tror det gick bra faktiskt.

Sen har ja ju bara varit inne på skype, och nu gör ja inte så mycket
imorgon blir det hem till Philip och se Milan spela, känns helt fel aså, milan. fel lag haha,
men kul och kolla på när dem förlorar!

nu ska ja röra på mig, ska äta nått goooott, duscha, kolla på en film
och sedan sova

looove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0