Gott nytt år!

Trots mitt guldfiskminne så försökte jag svara på frågorna så gott jag kunde =)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Har jag säkert gjort. Men inget jag kommer på just nu.
Man gör väl något nytt hela tiden!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårlöften, jo jag hade en. Men den ska jag inte nämna! haha.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Familjevänner ja.
4. Dog någon som stod dig nära? Ja :(
5. Vilka länder besökte du? Iran, Danmark, Tyskland, Frankrike och Belgien. Underbart!
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Lite mer lycka.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Alla dagar har varit speciella dagar 
8. Vad var din största framgång 2009? har haft flera? haha.
9. Största misstaget? Misstag? Jag gör inget jag ångrar.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej trodde dock jag hade fått Svininfluensan i nån vecka. Men hade jag ju inte.
11. Bästa köpet? Det var nog villan i Iran. Fast det var ju inte ja som köpte den. haha, kläder!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och resor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  Klart, mycket som gjort mig glad i år
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Moeins senaste allbum och David guetta nog.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har haft rätt så mycke otur i år, så ledsnare antar ja!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och åkt till nya ställen
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte vad ja ska svara.
18. Hur tillbringar du julen? Med min fina familj och mina underbara vänner
19. Blev du kär i år? Kan man kalla det kär?! i dont know! =P
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl, Grey's och DHW.
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-böcker
22. Största musikaliska upptäckten? Största? det var nog Ebi. Fast konsären var inte bland de bästa.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Det jag önska mig var nog att min familj ska ha det bra, och vännerna även god tårta. Det fick ja !:)
25. Något du önskade dig men inte fick? Finns inget jag önskat mig mer än att min familj ska må bra.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jag hade en födelsedags fest hemma, där nära och kära kom. Men det var inget stort för jag fyllde bara 17år. Men speciellt var det
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om mina släktingar i Iran var här hos oss, saknar dem. Men träffar ju dem om fyra dagar så, underbart!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hm, har ju varit det vanliga..hur ska man beskriva?
29. Vad fick dig att må bra? Min familj, vännerna, alla underbara kvällar
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Orlando Bloom, oh fortfarande sugen på honom!
31. Vem saknade du? Min släkt framför allt! Nila(F)
32. De bästa nya människorna du träffade? Jag har träffat så många fina människor. Kommer nog bli en full lista . hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0