Jeppp

Hej sötisar,
jag brukar oftast inte acceptera kommentarer som ni skickar,
just därför kommer inte era kommentarer upp på min sida,
och nej, Siavash kheyrabi är inte min pojkvän utan vi pratar bara med varandra, han har just blivit skådespelare, han har spelat in två serier och en film! han är en vän till min farbrors son, de har spelat in en film tillsammans.
jag tycker bara att han är charmig och en goo person. dessutom så bor han i Iran så, haha
de e la lite svåårt ännaaa!
fast ja skulle jättegärna vilja gifta mig med honom, men det blir inte förens nått år.. om ja gör det !=)

Nuvetni iaf!

Idag var ja i skolan, gick dock inte på engelska C var skit trött,
kom hem, la mig som vanligt gick upp för en liten stund sen,
käka
och nu kollar ja på en serie

nu ska ja iväg

kysssssssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0