Seg dag

och nu känns det,
jag kan till och med sätta ord på det,
ooo.. ni vill inte veta!

hursomhelst,
igår var jag och kolla på Milan matchen hos en vän,
vi samlades där några, kolla på matchen 1-1 blev det, (ingen Milan-fan, värt att påpeka)
därefter gick vi ut och tog en drink, senare kom vi till mig jag, isabelle o Iman
kollade åp film, spelade poker
o så gissa? vakna på morgonen, gick ej till skolan..

Förresten fick jobbet på Provoice, göttt e d! ska dit imorgon.

Imorgon blir det
  • Begravning 12.00 - en väns morfar som gott bort. Må han vila i frid!
  • Hemspråk 14.00 - prov imorgon, har inte pluggat ett skit. Måste upp o plugga snart!
  • Jobb utbildning 16.00 - ska skriva på papper till jobbet, lägga upp mitt schema
  • Utbildning - Har utbildning via Sharaf hjältar imorgon, EU projekt!
  • Sova - sen komer jag komma hem, dödstrött och bara sooova.
Nu ska jag kolla på en film och sedan plugga

ciaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0