Mind your own business.

Jag vill aldrig mer ha med dig att göra.
eller, aldrig va väl kanske och ta i,
men på ett långt jävla bra tag.

-You have done yours..
det är sorglit men..
förstår bara inte varför..
efter allt som....ääh
just nu ger vi varandra bara så mycket negativ energi...
så sak samma..

"Instead of making me better,. you making me ill"

Och va är de för mening att må bra med att känna en känsla
som i sekunden efter ger obehag?
Varför sitter aldrig en och samma känsla i,
varför ska den alltid hitta massa olika vägar ut,
genvägar och omvägar..
det känns så hysteriskt onödigt..


Jag blir snart galen av allting som snurrar runt där uppe.

Ibland önskar jag att ja inte hade något hjärta,
så jag kunde ta ditt, och sätta dit istället..
Och det är tur att jag alltid har någon att lägga skulden på.
Ödet, min sanna vän.. du får det iaf att se ljusare ut,
trots att jag inte kan se något. everything happens for a reason.

- att prata på om saker man inte förstår själv
ger oftast resultat som dehär hahaha..jag är talanglös..du med


men du,
skitsnacket åt helvete med det, och er säger ja..
Mind your own buisness..
jag blir så trött..

goooodbyee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0