welcome baby........

.....fast att jag själv också är
som dom
jag vet inte
det är väl ett försök att förneka
förenkla
försöka
något....


jag har svårt att inte se allt tvärtom så jag vet att efter sol kommer regn,

Styrkan är bara ett skal på utsidan,
för vad man egentligen vet,
är att svagheten väger tyngre än verkligheten.
Utsidan spelar ingen roll, när vi skrapar på ytan.

På något sätt påminns jag av
att verkligheten kommer inifrån
så det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker
Händer det så händer det
ödet spelar väl sin egen roll
fast man inte alltid vill
Iband känns det som man liksom
är steget före, man vet vad som kommer att hända
och man vill säga frasen som man egentligen avskyr
"Vad var det jag sa?" jag hatar det.

shit the same brukar ja säga, ...

iaf, snart åker ja med några vänner med båt till tyskland, frankrike och mer kommer det att bli.
så ni får väl helt enkelt vänta tills ja är tillbaka,

och ni får njuuuta av skit vädret här i sverige, för ja kommer ha det skit bra!


"Jalla boose"



och när ja är med dig så känns allt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0