och det gjorde så ont så ont..

Och jag kommer ihåg att efter den bekännelsen fick
ni hela min kropp att skaka.
Jag var inte arg, inte alls
bara så jävla söndrig.
Ni pratade i sprickor, sprickor som jag inte ens tror
att jag ville laga. Inte just då, det gjorde ont.

Att lita så stort på två människor, som haft störst betydelse
lönar sig aldrig, ni var mitt bevis på det..
Men nu, hur jag än vrider och vänder kan jag inte hata,
då har man aldrig älskat.
jag vill glömma, och ibland vill jag faktiskt att allt ska vara som förut.
Jag önskar att ni inte gjorde de där..
faaaaaan att de skulle göra så ont..
faaan va jag saknar dom tiderna.Vi hade de bra tillsammans,
tydligen för bra..och ni hittade väl varandra lite för mycke...¨

men men, everything happens for a reason visst äre så..
varje motgång ger medgång i ett senare skedde..
Så sant som det är sagt,


Vi var en.
- they called us soulmates.

Jag har nog aldrig haft så kul med någon som vi hade
när vi var vi. Och alla småtjaffs blev till skämt i våra öron.


- and you loved me, you said.
I cant deny it, I believed you. I really did.


People stared at us, and they said to each other,
" I wanna be like them"

Friendship is what its all about.


Men över till en annan sak, så finns det ju alltid några som lyser upp mina dagar,

Helena, man säger ju att sådana som du är som sända från ovan
och visst låter det lite konstigt, men ibland tror jag faktiskt på riktigt att
det är så. Att Gud gav dig till mig, för att göra just mig lycklig.
du får mig att le när jag vill gråta.
du får mig att kramas när jag vill slåss
du får mig att dricka vatten när jag vill dricka alkohol.
du får mig att hoppa när jag vill gräva ner mej under marken.
du gör allt så jävla lätt för mig
genom att bara vara, jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0