jaajaa allting går hennes vägar..

After a year och du är precis likadan, 
du är så underbar!
caant wait to see you ..

trots att det jag gjorde mot dig var dumt, 
så förlät du mig.
adami dige, shoor dari, fahm dari, underbari !



det där med efter studenten,
har ja redan börjat fixa nu.
trots att det är eeett år kvar tills ja tar den,

London neext digee , trött på sverige.. 
tack Saman för hjälpen detta lovade ja dig haha! 
om sju år är man då psykolog ! inshallaa göööööött

allting har börjat gå mina vägar, fy vad ja är glad. 
och ja jag är trött på skolan men jag fixar det här, 
det är bara 2månader kvar om inte mindre.. 

ska chila iväg nu, platta håret åka till skolan
pöööss

Kommentarer
Postat av: Sandra

London är helt underbart;) Go for it!!!!

2009-05-07 @ 11:32:13
URL: http://zandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0