kheersi

varför? undrar jag
därför, säger hon.
därför är inget svar säger jag
varför? säger hon.
därför, säger jag. okeeeeeeej tänker ni , varför säger ja haha nej men .. det jag vill komma fram till är ...
.
.
vi har inget svar på något, det
är bättre att vi bara låter det vara.
bättre att vi låter allt vara.
det blir inte bättre än såhär ändå.
ibland får man nöja sig med vad som
känns långt ifrån tillräckligt.

"i guess everything is timing
i guess everythings been said
so i am coming home with an empty head"

och går livet verkligen ut på att prestera?
folk begär ens yttersta och det är inte alltid man kan
prestera till max. vad gör man då?
man vill ju leva upp till förväntningarna
men bör man inte leva livet och ge fan i
att prestera, för ibland krävs de lite för mycket
för att leva upp till kraven som ställs.
och man mår inte alltid bra av det,
jag tror att vi skulle må bättre
om vi inte brydde oss om att alltid försöka prestera
jag tror vi skulle må bra om vi fick göra precis hur vi vill,
när vill.

"det som betyder ig i en kategori,
kan betyda mvg i en annan." vad ja äälskar när ja "leker poet" ,

hade nationella för drygt en halvtimme sen,
hatar matte!! , men det gick bra faktiskt.
tänk att jag ska läsa matte C herregud !

nu ska ja gooo byebye

Kommentarer
Postat av: Intenso

hatar också matte

2009-05-12 @ 14:46:47
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: karolinn

jag tycker att din blogg verkar intressant :)

ha med lite mer bilder i dina inlägg, det lyfter bloggen till att se mer inbjudande ut ;)

Go for it!

2009-05-12 @ 15:14:12
URL: http://karolinfeldt.blogg.se/
Postat av: Amy.C

hej:)



tacktack:D allt väl?:D

2009-05-12 @ 16:46:27
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0