Nobody put diddi in the corner

kännt mig så ensam idag,
behöver någon som ständigt ska kunna finnas där för mig
men finns ingen !

jag har haft så mycket att göra den senaste tiden,
har varit så upp och ner,
varit så ledsen.
saknar mig mormor ! jag är så ledsen att jag inte kan åka och besöka henne,

väntar bara 1år till sen flyttar jag ifrån sverige efter stundenten,
äh orkar faktiskt inte med detta land längre även om det är ett bra land,
de bryr ja mig inte om.

och idag är ja så ooosoft!! tillskillnad från igår,
då var jag så soft.

nu ska ja iaf gå o göra något , något som är bra för mig
ska sluta tänka så mycket
fan om ja fortsätter såhär så kmr de inte går bra för mig asså

byeeeeeeeeeeeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0