deadline & party

I love the way your eyes dance when you laugh. men det är rätt mycket försent..

deadline -tidsgräns för viss aktivitet
aktivitet -verksamhet, sysselsättning
sysselsättning - tänka på någon dagligen?

and the deadline is here. no more thoughts of you. its been far too long..


Igår blev hoda större än störst.. Nu kan hon gå ut och köpa 3.5 or så de skriker om det.. jag är rätt fräck trots allt, jaa! Igår var de mycket utgång, förfesta hos Lou.. vidare till Trädgårn sen hamna ja i min säng.. Really nice, bästa kvällen på länge alltså.. ge mig en i repris.. Lakrits shots och svarta skor duger i alla väder. dock inte huvudet, såhär dan efter.. Jag vill spy, mycket alkohol..:|

jaaja, så var det en tjej som trampa med sina klackar på min foooooot
det gör så ont, ont, ont!


London, miss misss misss!!!


nu ska ja gå
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0