amazing

Now life is comin back så känns de verkligen och man mår fantastiskt
givetvis finns de något litet negativt inslag med, men så är det alltid
nu känns de bra igen. jag tycker om det. 


show me the way ödet.  I like

Ligger och lyssnar på musik ,
gör inget mer. Var i skolan idag , hade föreläsning angående universitet/högskolan
och vet ni , jag fick reda på hur man räknar ut meritpoängen .
och om jag och min syo räknade ut rätt så har jag 17 i snitt just nu ,
plus 2,5 i merit poäng det blir 19,5 heeeelt fantastiskt!

hope it's right!

tänkte göra om bloggen lite nu ,
höreees

Ciaaao


Kommentarer
Postat av: Amélie

Ja jag har kvar adidas byxorna :)

2009-11-09 @ 22:35:35
URL: http://ameliesandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0