Flytta

life is too short to sit and wonder who is gonna make the next move.


jag avskyr det när kroppen inte samarbetar är det inte därför vi fått den
och därför den är så avancerad, ska inte allt klappa


jag avskyr när känslor drar åt olika håll ena stunden är allt som är fel rätt och allt som är rätt fel och ibland är det som är fel lite rätt ändå


make no sence     at all at all at all


och jag skulle behöva dig nu för du tycks förstå men ändå inte


du gör mig ont samtidigt som det är rätt och ingen förstår mig


jag vill göra något annat nu de känns inte bra längre resa, bort längst bort själv


utan något eller någon trots att jag skulle dö av saknad


åh jag velar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0