här sitter jag..

Okej, ni undrar säkert vad jag tyckte om filmen? vet ni vad, den sög! den va så otroligt dålig och jag blev så skrämmd att jag nästan eller snarare fick en liten hjärtattack. Man hörde bara mig och en annan kille i salongen, och jag skrek, jag verkligen skrek, haha skämmigt? mjooo jag vet!
Nu iallafall, efter att filmen tog slut fick vi skjuts hem av Pani, schysst grabben men han kunde inga vägar, varken till backaplan eller angered och det var de ända sättet att få hem oss på. Men jag är ju grym, höhö så jag fick vägleda och det gick bra, stod dock utanför mitt hem i 20minuter med dem, för ja vågade ej gå hem. Tills mami kom hem! hihi

Nu sitter jag här och vet du, jag vågar inte sova
så jag och mamma ska göra sallad nu, ladda ner en film och kolla !

ska iväg nu, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0