hm........

jag vet inte vad det är som gör det, eller varför. Ibland blir det bara så. jag antar att du har berört på något sätt som ingen tidigare gjort.
Man kan inte ångra och längta efter något man inte kan få, man kan bara göra sitt bästa utifrån det man har. än en gång har jag hamnat här, ensam på kvällen lyssnandes på de lugna låtarna som plockar fram känslor man inte visste om att man hade. sitter här och slåss med världens märkligaste känsla. så obekväm men fylld med välbehag samtidigt. Jag tror att jag tycker om känslan, men vill inte ha den här. du kanske förstår. och ibland... kanske saker och ting känns mörka och jobbiga. allting är fel och det som känns lite rätt är nog säkert fel ändå. på nåt sätt. då ska man tänka att det är bara när det är som mörkast, som man ser stjärnorna. something like that. hihi 

har körkortsteori, och testet gick la inte så bra 43 av 70 möjliga, jag hade ju tränat inför detta! äh fuckit.. får ge lite mer tid till teorin,

hursomhelst, ikväll fyller Lou(Hoda) år så det blir hem till hennes syster,
goaaa drinkar hörde ja, hehe. mojito är nog bland de goaste drinkarna, 
nej men, sen på kvällen blir det Trädgårn, ikväll blire nicenice..

slutar om en kvart, ska till frisören snabbt, köpa kräm från Kicks och sedan hem och gör i ordning mig,
ska vara i stan 7 , kommer ja hinna???? hoppas ja!=)



ha så kul ikväll peeeeps

pööss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0