Horoskop, trött & kebabtallrik

    Personligt horoskop för idag: 2009-11-10
Stämmer inte dagens datum? Klicka då på uppdatera
eller reload i din webläsare för att rätta till det!
Tur
Kanske en vinst i dag ger dig möjlighet att unna dig något speciellt - en resa till främmande land.
Hälsa
Att gå till arbetet när du kanske inte är fullt frisk kommer bara att tvinga dig i sängläge.
Ekonomi
Idag kan ekonomin komma att stanna av en aning, vilket inte behöver betyda att den går med minus. Det är inget att stressa upp sig över.
Arbete
Dina arbetskamrater kan få berömmet idag även om du det är du som ligger bakom merparten av jobbet. Detta kan göra dig litet irriterad.
Kärlek
På det romantiska planet blir det spännande. Kanske en ny relation som förgyller tillvaron.
Relationer
Du tycks ha svårt att ibland erkänna att du har fel och riskerar att komma i konflikt med dina vänner.


www.ditthoroskop.nu ! hm... stämmer till en viss del

Fruktansvärt trött , gick och la mig 17,00 idag
gick upp av att någon hoppade på min säng ,
min kusin. Haha så vi åkte med några vänner till vågmästare och åt kebabtallrik.
Det var faktiskt jättegott!

Imorgon har jag planerat att gymma efter skolan , det var ett jäkla tag sen!
Ska gotta mig med lite glass nu, sedan duscha
och förmodligen plugga lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0