Iskallt, regn & vind

Jag gillar inte vädret , verkligen inte. Jag vill ha sommar! Frös ihjäl imorse påväg till skolan och när jag var påväg tillbaka hem. Tror nog att jag måste in till stan och köpa vantar!

Diddi don't like höst inte vinter heller för den delen. Visst är det mysigt men inte när man fryser ihjäl.

Min mamma har precis gjort i ordning bad till mig , hihi! gullig. Hon har även gjort i ordning varmchoklad till mig gottigott.

Har planerat att börja lägga mig tidigare, åtminstonde en timme.
Förresten fick en massa böcker med mig hem idag, bla. Juridik, filosofi och religion böcker. På fredag har jag prov i Juridik får hoppas på att det går bra!
Lånade även en bok från bibloteket "Sho bree" heter den. Läst några sidor och den verkar väl vara bra!

Nu ska jag gå och bada och senare baka o förmodligen lägga mig efter det!

Ciaaao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0