Körkortsteori

but you can lose something you thought you had.. and maybe, youll lose the hope you had..
det är en märklig känsla, att sakna en känsla man inte ens fått känna.
det blir så tomt, det blir som en saga, allt är påhittat. det känns iaf så, men känslor är väl alltid verkliga? oftast är de väl så? jag vet inte riktigt om man alltid förstår hur mycket man egentligen kan betyda för någon. och när man inte gör det, så blir de så fel. Man vet inte hur mycket som är tillräckligt, och vad som är för lite.. man kan inte känna vart gränsen är och det går inte sätta ord och känslor på sina handlingar. - sorry for the damage I may have done, and the pain I may have cost you. Nog om det.. och över till något annat..någon annan.. Jag vet inte om du förstår att saker och ting är så mycket större än vad de ser ut att vara. Alla pratar om riktig kärlek och att leva lyckligt. jag pratar om personkemi och allt vad de innebär.

 -It seems real to me.... but even if I want you more then ever, I cant make you see me.you have to open your eyes, cause sooner or later Ill be gone.

"Desperate for changing, starving for truth Im closer to where I started, Im chasing after you" Chasing after you Ja, precis så känns det.

och vet ni jag har körkortsteori nu och det är tråkigt !

nu ska ja iväg till en vän,

ciaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0