Nattbio with sister

Hej godingar,
jag har inte mått så bra dessa dagar på grund av vaccinet och tränings värken i benen.
Men ikväll blir det inte sitta och kolla på en film och somna till den, ikväll blir det restaurang och nattbio.
Ikväll ska jag på nattbio kl halv tolv och se Paranormal Activity, scaryscary! Innan dess ska vi gå och sätta oss på El Corazon och äta go mat, kanske ta en drink på Chez senare! Därefter röra oss mot bio'n. Ser framemot kvällen,
har inte gått ut på ett tag nu, ska bli kul att träffas!

Nu ska jag upp och duscha, kolla på en serie,
göra i ordning mig och röra mig mot stan!



syster and Trezeguet

Ha en treeevlig lördag peeps!

ciaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0