Right

Tjaa ,
idag har varit en helt okej dag faktiskt,
hade en hel del att göra vilket ledde till lite stress,
igår kväll kollade jag med mamma på en film som började 03.30 och slutade 5 på morgonen,
vi kunde inte sova! Det var så jobbigt.

Därefter la jag mig direkt och gick upp halv 11 , skulle till rättegången
det var rätt så kul att kolla på faktiskt, det var fyra unga killar som det hela handlade om,
(snygga) haha .
Nej men det var iallafall intressant, mitt i rättegången blev jag hungrig och tvingade med mig Alex och sara till kebab city, skit gott!

Sen hade ja utvecklingsamtal och om en stund ska jag kanske till en vän i backa med Sezz och helen ,
dem har lagat middag! Men orkar ja? det vet jag inte..

Ímorgon blir det mässa , ska gå ta hem en massa kataloger och få råd ang. högskolor/universitet

Nu ska ja iväg och vila lite och se på
Rush Hour

  Vad har du gjort Jessica? haha! "Hitta två fel" så sparar hon det och den orginala is gone! ohyes, typiskt dig haha.


ciaaaaooo ska iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0