Vad vill jag?


det kanske tar ett par år, man kanske inte kan hitta sig själv bara sådär men det svider. jag trodde jag hade mig själv men idag tappa jag mig igen, och jag vet inte vart jag är och jag vet inte varför jag gör saker som jag gör. handlingar utan grund, inte en enda tanke ger jag tid, tid, tid, jag behöver tid men jag ger mig ingen tid
vad vill jag hur vill jag varför vill jag, vi kanske alla skulle behöva gå hem och tänka den tanken ett par gånger om dagen då borde sanningen till slut titta fram


och vet du, vi släppte väl helt enkelt taget så är det ibland.

när man inte tar tag i saker och ting rinner det ut i sanden

och plötsligt finns de bara små korn kvar.

jag tror det är där vi är nu cant say im sorry ödet,

det är vad vi lever för visst är de så.

Nu ska jag iväg och se på en serie

Ciaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0