Moein - Lahzeha

och varje gång jag hör den låten blir jag liksom delad.
samtidigt som jag blir glad finns det något som känns obehagligt,
jag kan inte sätta fingret på det,
jag bara vet att jag inte gillar den till hundra eller jo det gör jag ju,
jag älskar den låten de är den låten jag ska ha min första dans till på mitt bröllop
och mitt bröllop kommer bli så fint.

Fast man ska ju inte förvänta sig något för alltid
när man gör det så blir man ju besviken de är väl de ni brukar säga?
men jag mår bra av tanken för jag vet att de blir så en dag,
det är jävligt kul att sitta här och bara skriva alla ord som man hittar där uppe.
Ibland förstår jag inte ens själv va jag skriver eller vad jag egentligen menar fast jag gör nog de ändå allting har ett budskap budskap är fina.

Jag älskar när du ger mig sånna...

Och inte nog med det, jag är tvungen att sitta öppe hela natten för att plugga men inte fan gråter jag för det always look at the bright side of life, visst äre så?:) Tjöööööööööööööta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0