Djupt

jag vet inte vad det är som gör det, eller varför. Ibland blir det bara så. jag antar att du har berört på något sätt som ingen tidigare gjort. och trots detta, så känns det som jag avskyr dig. Ser jag dig så kan jag inte sluta tänka fundera. jag tror bestämt du är det finaste jag vet. eller är och är. jag vill inte veta av dig ändå är du det enda jag vill se. knepigt. Äh, fuckit ..
vänskap? hur stark är den och vad ska den ge? jag älskar dig, men ibland vill jag bara luta mig tillbaka det känns så onödigt. det känns som om jag kommer hamna i skuggan. eller jag vet att de kommer bli så. fuckit. again.

måste iväg och packa lite grann nu,
jag åker till Iran med mamma på måndag,
en vän följer också med, lär bli en trevlig resa. =)
/dramaqueen
ha de gott... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0